Zaloguj się | Rejestracja

Forum

Bezrzecze 24 - portal mieszkańców Bezrzecza :: Forum :: Ogólne :: Sąsiedzi i ich sprawy
 
<< Poprzedni temat | Kolejny temat >>
uwaga na przedstawiciela MULTIMEDIA POLSKA
Moderatorzy: admin
Autor Odpowiedzi
rnowacki
27 lut 2010 : 16:12

Zarejestrowany #271
Dołączył: 27 lut 2010 : 15:33
postów: 171
Pan nazywa się Czesław Olszewski , jest zwykłym naciągaczem.

Po pierwsze nie ma pojęcia o jeśli chodzi o sprawy techniczne związane ze sprzedawanymi przez siebie usługami,
po drugie ceny które podaje (chodzi o instalacje usług) znacząco odbiegają od rzeczywistości,
po trzecie z tego co słyszałem od kilku innych osób, które podpisały z nim umowę - często nie posiada ze sobą istotnych załączników, typu cennik.

Mnie naciągnął na różnicę w kosztach instalacji równą ok 250 zł. Mówił ze aktywacja internetu (2 łącza), tv (analog i cyfrowy), telefon wraz z instalacją wyniesie mnie ok 100 zł a w rzeczywistości faktura wystawiona została na ok 350 zł (instalacja+aktywacja).

Jeśli chodzi o tv cyfrową - to żenada - dźwięk ciągle sie urywa szczególnie na kanałach HD, na eurosporcie dźwięk jest mono i przytłumiony jak z kasprzaka (a w analogu jest stereo). MULTIMEDIA TO POPROSTU MASAKRA.

Najgorsze jest to że miałem 10 dni na rezygnacje z usług, a faktura doszła po 30 dniach, tak wiec jestem upieczony.

Mógłbym tak długo, ale nie o to chodzi.

UWAŻAJCIE NA TEGO TYPA !!!

[ Edytowany 27 lut 2010 : 16:14 ]


"... nigdy nie ma się drugiej okazji aby zrobić pierwsze wrażenie ..." - A. Sapkowski
Powrót do góry
baxx
01 mar 2010 : 08:57
Zarejestrowany #272
Dołączył: 01 mar 2010 : 08:51
postów: 4
Poczekaj, aż zacznie Ci się wieszać dekoder - wtedy dopiero jest ciekawie...
Powrót do góry
rnowacki
18 mar 2010 : 23:37

Zarejestrowany #271
Dołączył: 27 lut 2010 : 15:33
postów: 171
Z MULTIMEDIA można wygrać....

Po kilku tygodniach odbijania piłeczki - dziś dostałem się do kierownika BOA w Szczecinie i po godzinnej rozmowie wywalczyłem przekształcenie umowy podpisanej 2 miesiące temu na umowę na czas nieokreślony z terminem wyłączenia usług ustalonym na koniec miesiąca (bez miesięcznego wypowiedzenia) przy zachowaniu cen jak w umowie promocyjnej + jednorazowe obniżenie abonamentów wszystkich usług do symbolicznej złotówki, zwrot kwoty spornej (różnicy pomiędzy tym co mówił przedstawiciel a tym co było realnie) i bezzwłoczną poprawę jakości usług.

Tak więc jeśli nie poprawi się jakość usług do końca przyszłego tygodnia to rozwiąże umowę, ze skutkiem na koniec miesiąca

Podsumowując - jeśli ktoś wkurza się na Multimedię - polecam stawiać twarde warunki i nalegać na spotkanie z kierownikiem Biura Obsługi Abonenta.
Apropos - u Was też zanika obraz i dźwięk się urywa w tv cyfrowej oraz występuje tzw "pixeloza" ?




"... nigdy nie ma się drugiej okazji aby zrobić pierwsze wrażenie ..." - A. Sapkowski
Powrót do góry
rpbyc
13 maj 2012 : 16:01
Zarejestrowany #592
Dołączył: 13 maj 2012 : 15:42
postów: 5
A ja wypowiedziałem roczną umowę i czekam jeszcze kilka miesięcy na jej koniec Też już mam dość wieszającego się dekodera i do tego tak mułowatego że szok...

Pozdrawiam,
Robert
Powrót do góry
 

Przejdź do:     Powrót do góry

Kanały informacyjne: RSS 0.92 Kanały informacyjne: RSS 2.0 Kanały informacyjne: RDF
Powered by e107 Forum System