Pan nazywa się Czesław Olszewski , jest zwykłym naciągaczem.
Po pierwsze nie ma pojęcia o jeśli chodzi o sprawy techniczne związane ze sprzedawanymi przez siebie usługami, po drugie ceny które podaje (chodzi o instalacje usług) znacząco odbiegają od rzeczywistości, po trzecie z tego co słyszałem od kilku innych osób, które podpisały z nim umowę - często nie posiada ze sobą istotnych załączników, typu cennik.
Mnie naciągnął na różnicę w kosztach instalacji równą ok 250 zł. Mówił ze aktywacja internetu (2 łącza), tv (analog i cyfrowy), telefon wraz z instalacją wyniesie mnie ok 100 zł a w rzeczywistości faktura wystawiona została na ok 350 zł (instalacja+aktywacja).
Jeśli chodzi o tv cyfrową - to żenada - dźwięk ciągle sie urywa szczególnie na kanałach HD, na eurosporcie dźwięk jest mono i przytłumiony jak z kasprzaka (a w analogu jest stereo). MULTIMEDIA TO POPROSTU MASAKRA.
Najgorsze jest to że miałem 10 dni na rezygnacje z usług, a faktura doszła po 30 dniach, tak wiec jestem upieczony.
Mógłbym tak długo, ale nie o to chodzi.
UWAŻAJCIE NA TEGO TYPA !!!
[ Edytowany 27 lut 2010 : 16:14 ] "... nigdy nie ma się drugiej okazji aby zrobić pierwsze wrażenie ..." - A. Sapkowski
Po kilku tygodniach odbijania piłeczki - dziś dostałem się do kierownika BOA w Szczecinie i po godzinnej rozmowie wywalczyłem przekształcenie umowy podpisanej 2 miesiące temu na umowę na czas nieokreślony z terminem wyłączenia usług ustalonym na koniec miesiąca (bez miesięcznego wypowiedzenia) przy zachowaniu cen jak w umowie promocyjnej + jednorazowe obniżenie abonamentów wszystkich usług do symbolicznej złotówki, zwrot kwoty spornej (różnicy pomiędzy tym co mówił przedstawiciel a tym co było realnie) i bezzwłoczną poprawę jakości usług.
Tak więc jeśli nie poprawi się jakość usług do końca przyszłego tygodnia to rozwiąże umowę, ze skutkiem na koniec miesiąca
Podsumowując - jeśli ktoś wkurza się na Multimedię - polecam stawiać twarde warunki i nalegać na spotkanie z kierownikiem Biura Obsługi Abonenta. Apropos - u Was też zanika obraz i dźwięk się urywa w tv cyfrowej oraz występuje tzw "pixeloza" ?
"... nigdy nie ma się drugiej okazji aby zrobić pierwsze wrażenie ..." - A. Sapkowski
A ja wypowiedziałem roczną umowę i czekam jeszcze kilka miesięcy na jej koniec Też już mam dość wieszającego się dekodera i do tego tak mułowatego że szok...
Pozdrawiam, Robert