Witam. Jak oceniacie poziom usług w przychodni na ul. Górnej? Wczoraj chaciałem umówić się na wizytę u lekarza. Rejestratorka po zdiagnozowaniu mojego stanu zdrowia przez telefon kazała mi zgłosić się w styczniu. Na początku jak mieli mało klientów to byli słodko pierdzący, a teraz. W środę chaciałem umówić się na popołudnie. usłuszałem, że nie ma numerków. Poprosiłem o zarejestrowanie w piątek po 16. Z wyprzedzeniem nie rejestrują, dopiero w piątek rano od 8. I tu czegoś nie rozumiem. Jeżeli nie rejestrują z wyprzedzeniem, a ja w środę dzwoniłem o 8:01 to gdzie podziały się numerki. Przez minutę zarejestrowano 20 osób. Czyżby nastały czasy, że do rejestratorki trzeba iść z czekoladą lub bombonierką? Na pożegnanie usłyszałem, że mam prawo wyboru i mogę się wynieść do innej przychodni. Super. Pozdrawiam